شاید عشق..!


ما همو لمس کردیم و چیزی بینمون رد شد

حسی شوری شوقی ...

چیزیکه شبیه هیچی نیست

و همیشه با منه

چیزی...عشق انگیز..!




فرانسوا ولتر: دوچیز برای من به معنای زندگــــــــــی است: آزادی و بانویی را که دوست دارم.

به جای بانو بخوان: آقای سبز سه شنبه سبز!



نظرات 4 + ارسال نظر
vahid_sheida پنج‌شنبه 19 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 02:04 ب.ظ http://www.vahidslove.blogsky.com

زندگی قافیه ی باران است
من اگر پائیزم و درختان امیدم همه بی برگ شدند
تو بهاری و به اندازه باران خدا زیبایی........
================================================================

پیش ما هم بیا

آخرین مرد پنج‌شنبه 19 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 08:58 ب.ظ

و لمس دستان و لبانش در شبهای رویا...

نگاه کن لبانم هنوز خیسه...خیس از رویاهام..
وقتی سخت و ارام در اغوشش نفس میکشم

آخرین مرد پنج‌شنبه 19 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 10:54 ب.ظ

عطر حضورتون رو استشمام کردم..

یک نفر یک جا لبریز از توست

بی نهایت سپاسگزارم...
شادزی مهرافزون
(گل)

حسین شنبه 21 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 12:46 ب.ظ http://1w1p.blogsky.com

سلام دوست عزیز.

وبلاگ زیبایی دارید.
امیدوارم در آینده هم همینطور خوب به کارتون ادامه بدین.

اسم وبلاگتون منو یاد کتابی انداخت که چند وقت پیش یه دوست بهم معرفی کرد و اون کتاب رو خریدم ولی متاسفانه به خاطر امتحانها هنوز فرصت نشد بخونمش .
انشاءالله بعد از امتحانها بخونم و استفاده کنم از این کتاب.

بهم سر بزن خوشحال میشم

سلامو ممنونم از نظر گرمتون
بله کتاب یک عاشقانه آرام از نادر ابراهیمی هست کتاب بسیار خوبیه پیشنهاد میدم حتما حتما بخونیدش
بازم ممنون حتما به وبتون سر میزنم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد